środa, 12 września 2012

Wyróżnienia



Na wstępie chce baaarrrdzo podziękować Doranma oraz Patrycji z  Meine kleine Welt  za przyznanie mi wyróżnień. Bardzo dużo dla mnie znaczy taki prezent, bo dzięki podobnym gestom nabieram wiary w siebie i w mojego bloga. Jeszcze raz dziękuje dziewczynki. 1000 buziaków dla Was  !!! Nie wiem jakie są dokładne zasady które obowiązują po otrzymaniu wyróżnienia, ale z tego co się domyśliłam to powinnam przesłać nagrodę dalej. Ponieważ od 2009 roku obserwuje blogi wnętrzarskie, domowe, rodzinne itp. Panie które mnie inspirowały od lat są już tak zarzucone wyróżnieniami, że ich nie będę już wymieniać, ale chciałam zwrócić uwagę na jeden blog, taki który dopiero (tak jak i ja) zaczyna raczkować Moje wnętrzarskie ja. Naprawdę świetne i nietuzinkowe pomysły.



Myślę, że jest to też odpowiednie miejsce do przesłania ogromnych całusów podziękowaniowych dla wszystkich odwiedzających mnie blogomaniaków. Jestem szczęśliwa jak małe dziecko z każdej notki pod moim postem, z każdego nowego obserwatora i z każdego otrzymanego maila. Dla Was uśmiech od mojej Sprężyny, no i rzecz jasna ode mnie :)  

5 komentarzy:

  1. my odsyłamy buziole ...od całej piąteczki ....mla mla mla....

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne uśmiechy, dziękuję i odwzajemniam, chociaż z racji wieku mój nie jest już tak rozbrajający :) A co do zasad, to faktycznie wyróżnienia przekazuje się osobom, które nie mają jeszcze zbyt wielu obserwatorów - kiedyś czytałam, że poniżej 200 osób, natomiast czy trzeba się tego koniecznie trzymać... chyba ważniejsze, co i kto się nam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję w imieniu Uleńki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekowałam już za wyróżnienia dla Mojego wnętrzarskiego ja drogą mailową, a teraz dziękuję jeszcze raz w kometarzu.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Tynka

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie