środa, 29 lipca 2015

Spersonalizowany Breloczek laleczka- prezent na Wieczór Panieński

Dzisiaj przedstawiam Wam moją pierwszą lalkę- breloczek, która w przyszłym miesiącu skończy rok! Tak, tak, tyle czekałam, żeby ją Wam przedstawić. Jest dla mnie wyjątkowo ważna, bo nie dość, że pionierska,
to jeszcze szyta dla przyszłej Panny Młodej (obecnie, rzecz jasna już małżonki;)).


Laleczka miała odzwierciedlać narzeczoną, nie tylko wizualnie, ale również symbolicznie, a to znaczy, że... Bluzka z nadrukiem przedstawia ptaka, którego nazwy zdradzić nie mogę, bo to odszyfrowałoby nowe nazwisko Panny Młodej ;)
W torebce gości natomiast mini mini zeszycik, który opatrzony jest wizerunkiem ściśle związanym z ksywką Panny Młodej (oczywiście narysowana rybka- ups, za dużo zdradziłam? ;)- jest w sukni ślubnej)
Breloczek tego breloczka (tak, tak, mój breloczek ma swój breloczek ;)) to również atrybut nawiązujący do pseudonimu naszej bohaterki. Dodatkowo dołożyłam również pierwszą literę jej imienia. 
Oprócz tego breloczek laleczka miał mieć:
niedbale związane długie włosy, duuuużą przepastną torbę, jeansy, bransoletki, balerinki, koszulkę ze śmiesznym nadrukiem i obowiązkowo sportową marynarkę.
I co ? Zgadza się?
A może ktoś zna powyższą damę ? ;)
Breloczek był prezentem na Wieczór Panieński i myślę, że to świetna okazja na taki spersonalizowany drobiazg.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. Ogromnie dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia i muszę przyznać, że chyba obok diety przyczyniły się do tego, że czuje się już dużo lepiej!
Za chwilkę czeka mnie bardzo ważne spotkanie z kumpelkami z podstawówki i z naszym drugim pokoleniem ;) Nie widziałyśmy się ojojojojoj! Z 10 lat na pewno, więc szykuje się wspaniała babska imprezka :) Obiecuję jednak, że jak już się nagadamy za wszystkie czasy to wieczorem odpiszę na wszystkie Wasze komentarze i maile. Teraz idę piec ciacho!
Ściskam i udanego dnia życzę!
Wasza niezapomniana NiezapominATKA :)






9 komentarzy:

  1. Matko! Takie maleństwo a tyle szczegółów! Cudny breloczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta laleczka, bombowa dbałość o szczegóły, a właściwie szczególiki patrzac na wielkość Twojego dzieła;)
    Super ze juz dobrze sie czujesz, życzę Ci udanej zabawy:))) i przesylam moc pozdrowień;)
    Ps. Jakie ciacho przygotowujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. jajć, to chyba krasnoludki szyły, takie maleństwo i tak pięknie dopracowane, podziwiam <3 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczek śliczności !
    A jaka cudna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno to, ze robisz je w rozmiarze XXXXXL to mnie nie dziwi i zachwycam sie nieustannie każdym detalem, ale takie tyciusie to juz jest arcydzieło!!!! Jestem w szoku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest po prostu Mega fantastyczne! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny brelok:) Sama bym chciała mieć taki spersonalizowany. Świetny prezent, a Ty kochana masz ogromny talent :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super brelok i tyle szczegółów!!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie