czwartek, 23 lipca 2015

Biżuteria dla Małej Damy. Handmade by Piecyk :)



Każdą małą dziewczynkę w pewnym momencie dosięga niezwykle silne zaklęcie Wróżki Pięknisi. Od tej chwili do końca swych dni, przez wszystkie etapy swojego życia, mniej lub bardziej, będzie się oglądać za świecidełkami. Moja Ulka ma jedynie 3,5 roku a już czuje mięte do biżuterii :)
Na początku lipca ukochana kuzynka Sprężynki obchodziła swoje imieniny. Postanowiłam z tej okazji zamówić u naszego blogowego Piecyka z Piecuchowa letni zestaw dla prawdziwej damy.
Z myślą o solenizantce zażyczyłam sobie bransoletkę i kolczyki lodowe. Przy okazji poprosiłam o spinki dla Ulki. Jednak w efekcie okazałam się ogromnym gamoniem!  Kiedy Sprężynka zobaczyła zestaw dla kuzynki za diabła nie chciała oddać bransoletki przeznaczonej na prezent, wprawdzie wsuwki bardzo jej się podobały, ale jednak biżuteria na rękę okazało się hiciorem! Na szczęście Piecyk jest bardziej bystry niż ja. Kinga sprawiła nam niezwykłą niespodziankę! Dołożyła do paczki gratisową branzoletkę. Różową! z Różowym lodem! Ach co to była za radość :) Dziękujemy Ci Kingo bardzo, bardzo :) :) :)
A tak prezentuje się Ulka w spineczkach:
Poniżej obydwie bransoletki:
Zdjęć mało, bo Ulka nie dała się przytrzymać na dłużej ;) Jak tylko założyłyśmy jej nową biżuterię od razu zażyczyła sobie sukienkę, pantofelki i takie tam gadżety. Znacie to skądś kobitki ? ;) Tak sobie myślę, że jak cała nasza babska trójeczka dorośnie do etapu Wróżki Pięknisi to mój mąż będzie biedny...:)
Jeśli macie ochotę na biżuterię Piecyka to serdecznie zapraszam pod ten adres: www.piecuchowo-modelinowo.blogspot.com. Kinga robi takie cudeńka nie tylko dla dzieci, ale również dla dorosłych. Zresztą sama zamówiłam kilka drobiazgów dla Dużych Dam, ale to już innym razem ;) Zajrzyjcie do niej koniecznie!
A skoro lody są dzisiaj na tapecie, upały też niczego sobie to wrzucam kilka zdjęć powiązanych tematycznie... ;)
Pozdrawiam upalnie i życzę miłego łikendu. Odpocznijcie sobie !
NiezapominATKA

7 komentarzy:

  1. Ja się nie dziwię Sprężynie że nie chciała oddać bransoletki ;)
    Świetne letnie ozdoby dla małych (i dużych) modniś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Kinga robi prawdziwe cuda!!!! Nie mogę się nadziwić jakie ta dziewczyna ma zdolności manualne! Prezent cudny, nie wiem co słodsze modelka czy biżuteria????

    OdpowiedzUsuń
  3. no cudowne to wszystko! :) piękna biżuteria, taka apetyczna ;P
    a dzieciaczki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie się prezentuje bransoletka :) Lecę do piecuchowa i zamawiam dwie dla swoich małych dziewczynek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodziutka ta bizuteria dla Młodych Dam:)
    Zagladne na pewno do piecyka, może zamowie cos dla mojej chrzesnicy, bo corcia jeszcze bizutkami sie nie stroi, raczej wklada w rozne pudeleczka, wyrzuca i przeklada spowrotem:)
    Serdecznie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smakowite. Jeszcze większe wrażenie robią na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie