piątek, 20 maja 2016

Chili Fiesta w ogrodzie Kasi i Andrew Bellingham.

Dzisiaj będzie krótko (przynajmniej tekstowo ;)) i na temat (oczywiście ogrodniczy :))
Pamiętacie mój wpis o EKO- warsztatach ogrodniczych u Kasi i Andrew Bellingham (tutaj link)? Dzisiaj będzie powtórka z rozrywki i to nie byle jaka! Obecne zdjęcia chomikowałam przez kilka miesięcy, żeby ujawnić je w najlepszym momencie, który właśnie nadszedł :)

 
 

 
Sezon ogrodniczy ruszył pełną parą, a Kasia i Andrew ponownie rozpoczęli swoją działalność EKO-naukową. Zapisy na nowe warsztaty już trwają, szczegółowe informacje znajdziecie tutaj: warsztaty.
A jeśli ktoś nie ma planów na obecny weekend to informuje, że właśnie w tą sobotę i niedzielę Kasia i Andrew organizują na terenie swojego pięknego ogrodu Wiosenny Kiermasz Sadzonek (połączony z miłymi pogawędkami i ogrodniczymi pokazami) tutaj informacje: (wiosenny kiermasz sadzonek). Gorąco zachęcam! Ja też tam będę!!! JUPI!!!:))))
A teraz zapraszam na fotorelacje z naszej rodzinnej, wrześniowej wizyty w ogrodzie Państwa Bellingham.
 
 
 
Niestety troszkę padało....

Ten Czerwony Kapturek to Ankha z blogu Brzezina Moja :)
Na szczęście w sezonie 2015 Kasia i Andrew wybudowali potężny tunel foliowy w którym bez problemu schowała się ogrodnicza grupk.
 Podczas wykładów można było podjadać prosto z krzaczka... :)
lub klasycznie z talerzyków :)
Teorie najlepiej jest sprawdzić w praktyce więc byłą też degustacja ostrych papryczek i słodkich pomidorków
A towarzystwo dwóch mokrych psów zdecydowanie przypadło do gustu naszej Anielce :) ;)
Kiedy pogoda się poprawiła mogliśmy wypełznąć na dwór
popstrykać fotki 
podziwiać ciekawe okazy ;)
kupić dorodne sadzonki
i jeszcze raz poucztować tym razem na  świeżym powietrzu
Mam nadzieję, że dzisiejsza wizyta w ogrodzie Kasi i Andrew będzie bardziej pogodna i następna fotorelacja będzie bardziej słoneczna. Chociaż... w tym ogrodzie nawet w najgorszy ziąb i deszcz i tak jest pięknie, klimatycznie, swojsko i ....ach! Najlepiej sami sprawdźcie!
 
 
 

A to oczywiście sama szefowa :) Kasia Bellingham

 Więcej informacji na temat tego cudownego miejsca i warsztatów w nim organizowanych znajdziecie na blogu i FB.
- FP: www.facebook.com/Kasi-i-Andrew-Bellingham-the-Garden
- Blog: www.katarzynabellingham.blogspot.com
- Ogrodniczne audycje radiowe  w roli głównej z Kasią: www.radiogdansk.pl/ogrodniczka-w-radiu-gdansk.html

Pozdrawiam Was serdecznie :)

P.S. Jeśli ktoś będzie obecny na dzisiejszym i jutrzejszym Kiermaszu Sadzonek to niech koniecznie zagada do takiej małej z dużą ilością włosów, to będę ja ;)
Wasza ATKA

6 komentarzy:

  1. O matko, aż brak mi słów, jak tam jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne miejsce! I takie swojskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na widok tego obfitego warzywnika zawsze robię się głodna :) I marzę, że kiedyś będę się przechadzała wśród tych zagonków i ja ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia i wspaniałe miejsce. Może w następnym roku uda mi się tam znaleźć.
    Dzięki za tyle zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musimy się w końcu na wymianę zdjęć umówić ;) I zauważyłaś jak ładnie mój mąż/kamerdyner służy mi parasolką na tym jednym zdjęciu? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia:) zapraszam w niedzielę na urodzinowe link party do siebie :) będzie można się nimi pochwalić ;)
    http://speckled-fawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie