czwartek, 23 października 2014

Dopadło i mnie


https://www.facebook.com/pages/Niezapominatka-ATKA/335661233254232

Długo broniłam się przed facebookowym światem. Początkowo miałam swoją teorię, na to antyspołeczne zachowanie, ale z biegiem czasu i wraz z kolejnymi obalanymi przez znajomych argumentami, (że fb jest nie dla mnie) moje zniechęcenie do biało-niebieskiej czcionki wyparowywało. Ostatecznie trafiło do mnie to, że spora grupa Podczytywaczy nie ma dostępu do automatycznej informacji o nowych wpisach na Niezapominatkowym blogu, a że newsletter mnie nie zadowalał, więc wylądowałam na fb :) Co z tego wyniknie? Przekonamy się razem :)
Na Facebooku planuje nie tylko informować o najnowszych postach, ale chciałabym również, żeby Funpage Niezapominatka ATKA miał swój charakter i swoje życie, wspólne z blogiem, ale jednak troszkę odmienne, takie stare dobre małżeństwo ;)

Teraz wysyłam do Was moi wierni i okazjonalni Podczytywacze wielką prośbę o polubienie mojej strony i udostępnianie jej dalej. Może dzięki facebookowej karierze w końcu mój mąż przestanie burczeć, że pisze kolejny post zamiast..... (i tutaj występuje długa lista prac typowej Kwoki Domowej).

 https://www.facebook.com/pages/Niezapominatka-ATKA/335661233254232

Po przecinku w postacie zdjęcia, wysyłam tematyczne pytanko:
Czy ktoś zna magika facebookowego, który wymiata również na bloggerze i umie wytłumaczyć potocznym językiem tajniki informatycznych myków ?
Mam problem z guzikami "Lubię to", czy "Udostępnij" znajdującymi się pod każdym z moich postów. Nie sumują się polubienia te wystawione na fb z tymi klikniętymi na blogu, (chociaż dotyczą tego samego linku/wpisu). Czy jest w ogóle możliwość takiego połączenia? Ktoś klika "Lubię to" pod linkiem na fb i automatycznie (pod tym samym wpisem na blogu) zwiększa mi się liczba likow i odwrotnie, ktoś udostępnia mój tekst klikając pod postem, a ja dostaje informacje na fb, że zwiększyła mi się liczba udostępnień.
Zagmatwałam? Ktoś zna odpowiedz?


No i to by było na tyle :)
Ściskam Was mocno, całuje w czółko i przykrywam cieplutka kołderką, bo pora spać ! ;) :)

Wasza NiezapominATKA

11 komentarzy:

  1. Nie znam odpowiedzi, w sumie zaskoczyłaś mnie, bo nie wiedziałam o takiej możliwości. Ja na FB jestem już od jakiegoś czasu (choć z podobnych powodów się wzbraniałam), ale jak wszędzie wpadam i znikam, nie mając czasu na więcej.
    Zapraszam też do siebie :) https://www.facebook.com/pages/NabiegunachArt/236666316409922
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Atko, nie pomogę Ci, bo ja nadal od Fb trzymam się daleko, ale napewno znajdzie się ktos kto Ci w tym pomoże.
    Całuski od Kwoki Domowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubione :)
    Technicznie Ci nie pomogę, bo sama tam raczkuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zlikowane. Chociaż ja staram się oddzielić fb od blogowego życia. Niestety coraz gorzej z tym :/ Ale będę się twardo trzymać jak tylko długo mi się uda. Tak więc ten like to tylko dlatego, że ja Cię serio "likuję" :D
    P.S. Pisałam do Ciebie maila jakiś czas temu - doszedł?

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja nadal się jeżę na Fb , może za troszkę się to zmieni ale Tobie życzę aby kariera rozwijała się w zawrotnym tempie :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem już polubiłam. Ja też parę dni temu skusiłam się na blogowy fejsbuk :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha:) Widzę, że wpadłaś jak śliwka w kompot! Nie znam się na fejsbukach, choć sama mam i blogowego i firmowego. Wiem, że trzeba "bywać" i to często, w myśl zasady "nie ma cie na FB - nie istniejesz" - NIESTETY... Muszę sobie też taką ładną niebieską czcionkę ściągnąć:) Lecę "lubić":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to takie mnożenie bytów, ale co kto lubi :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie