środa, 27 listopada 2013

Anielka 3.11.2013

Przez dziewięć miesięcy była tak blisko, a jednak dopiero teraz, kiedy można jej dotknąć, pocałować, powąchać, pogłaskać, przytulić... teraz dopiero czujemy, że naprawdę jest z nami.
Żadne słowa nie są wstanie oddać szczęścia, które mnie rozpiera kiedy myślę o naszej czwórce, a duma jaką czuje patrząc na swoje skrzaty, jest nieporównywalna z niczym co dotychczas mnie spotkało. 
RODZINKA - definitywnie to jest to o czym marzyłam całe życie :)
Do przeczytania wkrótce !

26 komentarzy:

  1. Cudna jest :) Gratulacje i oby się zdrowo rosła :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.
    Dbaj o ten swój skarb !
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, gratuluję gorąco drugiej ślicznej córeczki:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje!!!Cieszę się,że wszystko dobrze się ułożyło!!!A córeczkę masz śliczną!!!Aż buzia mi się śmieje gdy oglądam,Twoja zdjęcia.Mam podobne zdjęcie jak Twoje ostatnie z moimi córeczkami,gdy przywiozłam młodszą ze szpitaaa do domu...a teraz obie są już dorosłe.Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :)
    siostrzyczki wyglądają przesłodko!!
    zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Słodko wyglądają obie.
    Nie jestem w stanie zrozumieć kobiet, które nie chcą dzieci, rodziny. Jest to dla mnie nie do pojęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :):):) Jest cudna! Gratuluję dumnym Rodzicom i Uleńce równiez gratuluję młodszej siostrzyczki! Obie Panny jak marzenie. Tatuś niech już dubeltówkę kupuje, nie opędzicie się od kawalerów:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!! Przepiekne zdjecia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Obie panienki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, Anielka jest piękna. A Sprężynka tak dorosła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo czekałam na następny post, ale takiego się nie spodziewałam :)
    Gratulację!
    Sprężynka w roli starszej siostry chyba dobrze sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ ona słodko wygląda :) piękna jest! niech chowa się zdrowo i rośnie szybko by mogła się bawić ze starszą siostrą :)
    uściski dla Was Ato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję !!! Śliczne Dziewczyny -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknotka:)):)))) a ostatnie zdjęcie jest cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie gratuluję Anielki i Anielce was gratuluję. Córeczki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny Skrzacik. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Córeczkę masz śliczną i tą maleńką i sprężynkę :)
    Wielkie gratulacje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. serdeczne gratulacje :D śliczną córeczkę urodziłaś :)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bo Anielki to fajne dziewczyny! :> Gratuluję dwóch pięknych córeczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak dwie córeczki! Wie o tym moja Mama, wiem i ja :)) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje wszystkim za miłe słowa i gratulacje :) Dobrze, że moje dziewczyny nie umieją czytać, bo po tylu komplementach woda sodowa uderzyłaby im do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nieco opóźnione ale gratulacje! śliczne kobietki :) pozdrawiam, buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie napisałaś o rodzinie!:) gratuluję Anielki i z resztą drugiej córci również:) Wszystkiego dobrego po świętach i w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie