niedziela, 5 sierpnia 2012

Znikający post


Post z 1 sierpnia 2012

Zacznę swój monolog od narzekania, połączonego ze wzburzeniem- Nie dość, że miałam trzy posty na krzyż to jeszcze jeden zniknął ! :/ Nastąpiło to dość dawno, ale tak mnie zdenerwowało, że do dziś trzęsą mi się ręce (chociaż to raczej z nadmiaru prac budowlanych). Próbowałam go odnaleźć, ale albo się nie da, albo ja nie umiem ( co równa się - „nie da”). Mam w Wordzie zapisaną kopie ale niekompletną, tylko 1/3 zagubionego posta. Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Nie będę już odtwarzać z pamięci swoich mądrości na temat hobbystycznego magazynowania przedmiotów (bo ta właśnie część posta jest nie do odzyskania), ale umieszczę to co zachowałam w komputerku, plus zdjęcia bo one na szczęście są wszystkie. Tak więc miłego czytanka, a za chwile nowości.

I po imprezce 

Pogoda zachowała się bardzo patriotycznie: przed meczem piękne radosne słoneczko, a po... ulewa. Nam natomiast (zapewne za sprawą ponczu– kobitki i piwka- mężczyźni) humory przedmeczowskie pozostały aż do rana. Było ognisko, kiełbaski, tańce i skoki przez rozpalone płomienie, oraz przepyszne jedzonko autorstwa mojej mamy, które grało (obok meczu) główną rolę. Jeszcze tego samego dnia po betonówce musieliśmy opróżnić całkowicie dolne piętro domu, na którym toczyła się cała zabawa. Wszystkie meble, mebelki, naczynia, pozostałości napoi i jedzenia trzeba było wtaszczyć po schodo-drabinie na niewykończone poddasze. Po wniesieniu dobytku na górę okazało się, ze chociaż w domu jeszcze na stałe nie mieszkamy już mamy zawalone po sufit wszystkie trzy pokoje znajdujące się na piętrze. Jeśli ktoś nie może sobie wyobrazić jak można w jeden dzień zagracić dom umieszczam przykładowe zdjęcie jednego z naszych uroczych poddaszowych pokoików.
Ponieważ na następny dzień mieli przyjść hydraulicy M. zabrał się za szykowanie im pola do działania, a ja starałam się ze skumulowanych gratów zrobić coś na kształt pokoiku. No i muszę przyznać, że wyszło całkiem całkiem. Spójrzcie sami



 A to widok z naszej tymczasowej sypialni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polub mnie