niedziela, 18 listopada 2012

Wyróżnienia



Ostatnio przez blogi przetoczyła się duża ilość wyróżnień. To miły gest, dostać odznaczenie, szczególnie, że zbliżają się święta ;) mi też skapnęło się parę orderów :) a wraz z nimi seria pytań. Dziękuje kochane dziewczynki, że pomyślałyście o mnie!
Dla Was jak zawsze pozdrowionka od Sprężynki (wciąż chorutkiej :(((, ale to temat na osobny post... )
Na tym zdjęciu jeszcze okaz zdrowia.

Powinnam nominować kolejne blogi, ale pogubiłam się kto już dostał wyróżnienie, kto mówi takim odznaczeniom NIE, więc postanowiłam po prostu zwrócić waszą uwagę na jedno magiczne miejsce w sieci. Absurdalia Bachanalia & Niemoralia autorstwa Mery Selery to majstersztyk plastyczno- literacki. Wspaniałe rysunki i prześmieszne opisy, niczym fragmenty bajek nie tylko dla dzieci. Zawsze kiedy do niego zaglądam poprawia mi się humorek :)))

Zapraszam do: Absurdalia Bachanalia & Niemoralia                 

A teraz 100 pytań do.... ;)

Pytania od Joanna i Pan Lew
1. Pers, dachowiec, czy Azor? ...Może to zdziwi moich podczytywaczy, ale pomimo posiadania 3 kotów, jednak wciąż tęsknie za psem, dlatego wybieram Azorka.
2. Szklanka jest w połowie pełna, czy w do połowy pusta? ...pełna
3. Jakie trzy przedmioty zabrałabyś na bezludną wyspę? ... wiem, że to nie przedmioty, ale wzięłabym: Ulkę, męża i rodziców
4. Irokez czy warkocze?... warkocze
5. Wino czerwone czy białe?... różowe
6. Ile poduszek leży na Twoim łóżku?... 3
7. Ile masz ikonek na pulpicie?... wciąż za dużo 8. Kawa z cukrem czy bez?... absolutnie  bez
9. Pytanie demograficzne: Lambada, Makarena czy Gangnam Style?... Lambada
10. Wolisz zupę pomidorową z ryżem czy z makaronem?... z ryżem
11. Casablanca czy Przeminęło z wiatrem?... "Przeminęło z wiatrem"

Pytania od i love...i wish...
1. Kawa czy herbata? ...ostatnio kawa
2. Potrawa której nie znosisz? ... chłodnik
3. Na śniadanie smacznie jem? ...kanapeczki
4. Twoje ulubione motto? ...Słowa mojej przyjaciółki: ”Żyj tak, żeby wieczorem, przed zaśnięciem, czuć zadowolenie z dobrze spędzonego dnia” i „Wszystko jest po coś”
5. Podróż życia? ...na Krym
6. Zapach który kochasz? ...mojej Urszulki
7. Coca cola, sok czy woda? ...chciałabym żeby była woda, ale jest Coca Cola
8. Twoje trzy życzenia do złotej rybki? ...zdrowie dla siebie i najbliższych, więcej wolnego czasu ,nie martwić się o finanse
9. Książka tradycyjna czy e-book? ...tradycyjna, tradycyjna i jeszcze raz tradycyjna
10. Co skłoniło Cię do założenia blog'a? ...chęć poznania podobnych ludzi
11. Pytanie świąteczne: Czy pisałaś listy do św. Mikołaja? ... rysowałam

1. największe marzenie: ... wraz z całą rodzinką dożyć w zdrowiu późnej starości
2. boję się: ...o moich bliskich
3. sposób na odstresowanie: ...działam w pracowni
4. morze czy góry?...zdecydowanie góry
5. książka czy film?...książka
6. najbardziej denerwujące jest: ...jak ktoś mi wmawia coś czego nie powiedziałam, albo nie zrobiłam
7. wymarzony urlop spędzę w...Tatrach
8. autorytet dla mnie to ...mój tata
9. gorąca Afryka czy zaśnieżone Aspen?...zaśnieżone Aspen
10. ulubiona muzyka...cicho i w tle
11. czy to aby na pewno ostatnie pytanie? ;) ...nie

Pytania od Shabby Shop
1. Kot czy pies?...kot, pies, królik, krówka...wszelkie zwierzątka 
2.  Chcieć czy móc?...chcieć. Z samego móc nic nie wynika 
3. Żółty czy zielony?...zielony 
4. Róża czy mak?...mak 
5. Transfer czy decoupage?...nigdy nie działałam z transferem, więc na dzień dzisiejszy decoupage 
6. Romans czy kryminał?...kryminał 
7. Miasto czy wieś?...wieś 
8. Sok czy woda?...woda 
9. Spódnica czy spodnie?...jak to mój mąż uroczo określa- kieca 
10. Szatyn czy blondyn?...blondyn (mąż się obrazi ;)) 
11. Narty czy łyżwy?...narty, ale łyżwami też nie pogardzę

Pytania od artistic jewellery
1. śpioch czy ranny ptaszek?...marzę, żeby zostać rannym ptaszkiem, ale póki co to jestem śpiochem
2. jaki okres z życia wspominasz najlepiej?...przedszkolny i wczesnoszkolny, chociaż... w liceum też było całkiem, całkiem, a na studiach to już w ogóle szaleństwo...
3. pracujesz czy się uczysz?...pracuje
4. najfajniejszy prezent jaki otrzymałaś?...moi bliscy bardzo starają mi się dogodzić, więc było wiele takich prezentów. Najświeższe cudo to Big Schot od mojego męża.
5. bez czego nie ruszasz się z domu?...bez Ulki
6.  potrawa, która do tej pory najbardziej Ci smakowała?...barszcz ukraiński mojej mamy
7. zakup, ktory Cie rozczarowal?...bardzo mało było takich zakupów. Jak już coś kupuje to jest to bardzo przemyślane.
8. najlepszy prezent, ktorym kogos obdarowalas?...dużo było takich fajnych, nie potrafię wybrać jednego.
9. ulubiona bizuteria?...Ulka zrywa wszystko co na mnie dinda, ale jak mogłąm nosić to były to korale, wisiorki itp.
10. do czego najtrudniej jest Ci sie zmobilizowac?...do ruszenia tyłka ;)
11.najlapszy sposob na chandre?... rozmowa z przyjacielem i praca w pracowni

P.S. Zapraszam na jutrzejszy post- Moją pierwszą Candową- Rozdawajkę :)))

8 komentarzy:

  1. oj wyróżnienia zasłużone jesteś zajefajna babka ( WIEM CO MOWIE) wiec się należały......ucałuj sprężynkę od nas .....i dużo silki zycze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ufff...ależ musiałaś sie napracowac przy tych pytaniach....ale fajnie było sie czegos więcej dowiedzieć:)))) całusy dla spręzynki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że część osób narzeka na ilość pracy przy pytaniach, ale ja bardzo lubię takie zabawy :) Przyjemnie jest czytać kto co napisał i samemu odpowiadać na zadane pytania :)
      Tak jak napisałaś Qurko: fajnie się czegoś więcej o współbracie dowiedzieć i przy okazji o sobie....;)

      Usuń
  3. Gratuluję!!!
    Widzę, że nie tylko ja Cię doceniłam;)
    Dużo zdrówka dla Sprężynki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to sporo się dowiedziałam o Tobie :-). A ja ekstra dla Ciebie dodałam kafle w zbliżeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co, za przebrniecie przez taks sterte pytan to powinnas kolejne wyroznienie dostac ;-)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie